Προσπερνώ την πρώτη παράγραφο παρόλο που δεν καταλαβαίνω για ποιο λόγο κάποιος/α δεν μπορεί να εκφράσει την αγάπη, την αφοσίωσή και την υπευθυνότητά του/ης προς τον συμβίο/α του/ης και εκτός γάμου. Η δεύτερη παράγραφος ήταν αυτή που με προβλημάτισε περισσότερο. Διαβάζοντάς την ο μαθητής συνειδητοποιεί ότι η σεξουαλική πράξη εκτός γάμου είναι “μια εγωιστική, ατομική και στιγμιαία ικανοποίηση“!!! Ατομική δεν είναι σίγουρα. Συμμετέχουν τουλάχιστον δύο άτομα. Ούτε στιγμιαία αν γίνει σωστά. Εγωιστική; Δεν ξέρω. Μπορεί κάτω από προϋποθέσεις…
Και στο κάτω κάτω της γραφής προς τι αυτή η προπαγάνδα υπέρ του γάμου; Και τι γίνεται με τα άτομα που δεν θα παντρευτούν ποτέ λόγω διαφορετικότητας; Άλλο η Βιοηθική και άλλο να ασχολούμαστε με πουριτανισμούς και ηθικολογίες. Αυτά ας τα αφήσουμε στους ειδικούς επί του θέματος. Δεν είναι τυχαίο που αντέδρασαν ο Κυπριακός Σύνδεσμος Οικογενειακού Προγραμματισμού, το Μεσογειακό Ινστιτούτο Μελετών Κοινωνικού Φύλου, η accept – ΛΟΑΤ Κύπρου και το Συμβούλιο Νεολαίας Κύπρου. Αυτοί οι φορείς έγραψαν μια επιστολή στον Υπουργό Παιδείας, την οποία μπορείτε να τη διαβάσετε εδώ, ζητώντας εξηγήσεις και συνάντηση με τον Υπουργό για να του την πουν!
Όταν κάποιος εκνευριστεί του φταίνε όλα. Μήπως και η επιλογή της ερωτικής στάσης στην πιο πάνω εικόνα έχει αλλότριους στόχους; Γιατί επιλέγηκε η λεγόμενη “ιεραποστολική στάση” την οποία προπαγάνδιζαν οι ιεραπόστολοι στους ιθαγενείς που προσηλύτιζαν ως τη μόνη σεξουαλική στάση που είναι αποδεκτή από το Θεό; Και γιατί επιλέγηκε μία στάση στην οποία η γυναίκα βρίσκεται κάτω από τον άντρα; Τυχαίο;
Μετανιώνοντας για τις κακές σκέψεις που περνούσαν από το μυαλό μου, άνοιξα ακόμα λίγα αρχεία του καταλόγου και ήταν ΟΚ. Προχώρησα ανοίγοντας το τελευταίο αρχείο με τίτλο: “Αναπαραγωγή (4ο Δίωρο) – Διευκρινήσεις προς Εκπαιδευτικούς & Γονείς” (βρείτε το εδώ). Εκεί πείστηκα πλέον ότι υπάρχει πρόβλημα. Διαβάστε και μόνοι σας:
Παρέμβαση έκανε και η Επίτροπος για τα Δικαιώματα του Παιδιού κα Λήδα Κουρσουμπά με επιστολή της στον Υπουργό Παιδείας (που μπορείτε να διαβάσετε εδώ) εκφράζοντας τον έντονο προβληματισμό της για το περιεχόμενο του πιο πάνω εκπαιδευτικού υλικού.Σύμφωνα με την κα Κουρσουμπά: “τα παιδιά έχουν δικαίωμα να έχουν πρόσβαση σε μια πολύπλευρη και εύκολα κατανοητή πληροφόρηση αναφορικά με τα σεξουαλικά και αναπαραγωγικά θέματα που θα τους επιτρέπει να νιώθουν άνετα με τον εαυτό τους, το σώμα τους και την σεξουαλικότητά τους“. Η Επίτροπος τονίζει, επίσης, ότι οι δραστηριότητες που βρίσκονται στο εν λόγω υλικό είναι πιθανό να οδηγήσουν τα παιδιά σε επιλογές βάσει ενοχών.
Αξίζει να σημειωθεί ότι ο Σύνδεσμος Βιολόγων έκανε δηλώσεις χαρακτηρίζοντας το υλικό πολύ καλό και παροτρύνοντάς μας να μην το βλέπουμε αποσπασματικά (δείτε το εδώ). Αυτογκόλ αυτού του είδους δίνουν όπλα στους ανταγωνιστές του κλάδου αγαπητοί συνάδελφοι του Συνδέσμου. Μετά θα φέρει ο φούρνος την πυρράν.
Πολύ ωραίο και απολαυστικό όπως πάντα είναι και το άρθρο της συμπαθούς Ρένας Χόπλαρου της οποίας δηλώνω φαν. Μπορείτε να το διαβάσετε εδώ. Θα παραθέσω μόνο ένα μικρό κομμάτι με το οποίο θα κλείσω αυτή την “στου κουφού την πόρτα” ανάρτηση.
“Σε ποια πραγματικότητα ζουν οι συγγραφείς; Σε μια πραγματικότητα χωρίς διαζύγια; Μόνο με ευτυχείς ετερόφυλους που κάνουν χαρούμενοι σεξ; Πριν τη σεξουαλική χειραφέτηση των γυναικών (και των αντρών); Σε μια πραγματικότητα που παραπέμπει στις μικροαστικές αξίες της δεκαετίας του ’50; Στην μπουσική Αμερική; Στη βικτωριανή Αγγλία; Στο ηθικοπλαστικό σύμπαν της Χούντας του ‘73; Στο χομεϊνισμό;”